Feestvakantie Nederland - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Nils - WaarBenJij.nu Feestvakantie Nederland - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Nils - WaarBenJij.nu

Feestvakantie Nederland

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

13 Juli 2009 | Nederland, Wageningen

Hoi Folks,

Weer een week terug van een TOPvakantie in Nederland, man wat heb ik een feestweek gehad. Voornaamste reisdoel was afstuderen van Rudy en Joran waar uiteindelijk Joran daadwerkelijk afstudeerde en ineens ook Toon geslaagd bleek, ideaal. Echt een machtig ingenieursfeest gehad in Wageningen en het was uiteindelijk pas 8 AM toen ik de kroeg uitwandelde en je weet dat het dan een hele slechte dag gaat worden als je Jan Dooorsnee zijn hond ziet uitlaten terwijl de zon in je gezicht shijnt, slecht. Anyway hebben we allemaal overleefd. Verder nog veel van mijn vrienden en familie gezien, was al met al heel fijn om iedereen weer te zien.

Nu weer terug in Peru, vorige week Amerikaanse delegatie over de vloer gehad die mijn veiligheids maatregelen op mn bedrijf kwam controleren, 2 waren ex-FBI en was wel goed om dit eens mee te maken. We moeten nu redelijk wat procedures en maatregelen veranderen maar komt goed. Deze week heb ik een collega uit Bergschenhoek over de vloer die Tomaten veld inspecties komt doen. Leuk om weer eens een bekende van het werk te zien.

Van het weekend ben ik samen met haar naar Lima gegaan voor wat fun. Ik moest zaterdag de 1/4 finales voor de eerste ronde van het Peruaans kampioenschap rugbyen, hebben we uiteindelijk net gewonnen met maar 7 punten verschil, was echt een leuke en spannende pot en heb nog ene trytje kunnen drukken. ´S avonds ben ik Indonesisch gaan koken voor een groepje van de Rugby en aanhang, met een man of 8. En daarna met zn allen naar een feestje van iemand van de Rugby ergens op een dakterras.

Volgende dag enigzins brakjes ff een bakkie koffie gaan gaan doen in Miraflores (Toeristenwijk) waar ons hotel was. Daar nog een volkskrant op straat gekocht die uit de KLM was geveegd, ideaal. Daarna naar Paracas gereden om weer eens lekker te gaan kitesurfen: Stond weinig wind maar net genoeg (de profis gaan dan niet want dat vinden ze niet tof genoeg)voor mij. Het gaat me eindelijk steeds beter af, blijft echt een moeilijke sport, maar is echt zo mooi! Zo waren er deze keer in de baai Flamingo´s, zo mooi dat roze en vaak zie je ook zeehonden en dolfijnen. Heb me ook maar mn eigen wetsuit aangeschaft want ik heb het altijd te koud in de pakkies die ik huur want die zijn kapot of de korte versie. En als ik ergens een hekel aan heb is het wel kou (Water is maar een graad of 13C nu).

Ok that´s all for now.

groetjes,
Nils

  • 13 Juli 2009 - 20:38

    Rudy:

    Het was idd een topper Nils! Mooie week gehad en leuk dat je er de hele week zwaar feestend bij was! Je hebt veel geleerd in Peru ;-) Succes weer daar!

    TB
    Rudy

  • 14 Juli 2009 - 11:30

    Sjoerd:

    neger!!

  • 15 Juli 2009 - 06:50

    Toine:

    Tof dat je even langs kwam. For good old times! Volgende keer een vat wijn wegzuipen he!

    Grtn Toine

  • 15 Juli 2009 - 07:22

    Joran:

    Waren een paar mooie dagen Nils! Volgende keer weer een etentje bij de hunting lodge in paintball outfit, haha. Volgende week ga ik trouwens naar Denemarken/ Zweden zoals jij onlangs met Wytze hebt gedaan, nog tips?

    cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

Living in Peru

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Brazilie met Veronica en Peru met Aart

08 Maart 2010

Cuba libre

15 Februari 2010

De tijd vliegt

10 November 2009

Rednecks

18 Oktober 2009

Veel gebeurd
Nils

Actief sinds 31 Jan. 2009
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 9058

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 01 April 2012

Living in Peru

Landen bezocht: