Brazilie met Veronica en Peru met Aart - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Nils - WaarBenJij.nu Brazilie met Veronica en Peru met Aart - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Nils - WaarBenJij.nu

Brazilie met Veronica en Peru met Aart

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

12 April 2010 | Brazilië, Recife

Hoi,

Zo weer een maandje verder en een lang weekend naar Veronica geweest en daarna is Aart nog 2 weken naar Peru gekomen.

Brazilie
Was super fijn om Veronica weer te zien, ze loopt in Recife stage (communicatie opdracht bij een NGO)tot eind April en om dat te breken ben ik halverwerge naar haar gegaan. Pfff recife is dus wel ff 11uur vliegen, kan je net zo goed naar NL. Anyway voor de liefde moet je wat over hebben. Was echt heel fijn om weer samen te zijn, we hebben een dagje Recife gedaan (was vroegr Nederlandse kolonie)en verder 2 dagen op een strand gezeten en gewoon lekker lui zijn en dat wordt wel bevorderd bij 37 graden en water van een pistemperatuurtje. Lekker eten en drinken maar vooral gewoon weer fijn met elkaar zijn!

Aart in Peru
Aart is 2 weken bij mij langs geweest en was heel gaaf dat hij hier was, leuk om hem mijn leven heir te laten zien en hij heeft zich volgens mij prima vermaakt. We hebben veel actieve dingen gedaan zoals; Kitesurfen, Raften, Wakeboarden, kamperen in de woestijn, motorcrossen, woestijnsafari en nog de Nasca lines bekeken. Ook nog langs de farm geweest waar hij de nieuwe Reverse Osmosis installatie kon bewonderen wat hij wel mooi vond en verder het hele bedrijf bekeken. Verder ook gewoon weer eens met elkaar ouwehoeren en lekker eten, zo vaak zien we mekaar niet en gewoon fijn om gewoon weer ff broers te kunnen zijn.

Nu
Weer gewoon ah werk, druk, druk, druk. Verder is Rugby weer begonnen met een Nederlaag van 40-22 tegen Markham college dus das niet best. Van de week nog een lunch met de ambassadeur in het kader van een presentatie over verantwoord ondernemen, ach altijd leuk om te kijken en ook ivm connecties gewoon goed om er heen te gaan. Pak maar weer eens afstoffen!

Ok groetjes en je kan me altijd mailen of bellen.
Nils

• 20 April 2010 - 10:36

Dirk:

Ha Nils,

Je hebt zo te zien een zwaar leven daar!

Groeten van Dirk

• 08 Mei 2010 - 17:28

Riet:

Nils ben nu zoals elke zaterdgmiddag bij Fred en Caroline en je verslagen op de computer gevolgd en het was of ik een beetje bij je op visite was,wens je veel geluk en succes in de liefde groeten Riet.