De tijd vliegt - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Nils - WaarBenJij.nu De tijd vliegt - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Nils - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

15 Februari 2010 | Tanzania, Arusha

Hoi allemaal,

Tsja tijd vliegt........

Pfff wat is er veel gebeurd in de afgelopen 4 maanden. Ben met de kerst in NL geweest en heb weer heel veel vrienden en familie gezien, was erg gezellig en weer goed geouwehoerd. Daarna een week in Tanzania weer mijn ouders en broertje en Wytze ook nog gezien. Was 1,5 jaar niet geweest, das lang! Was fijn om weer op de farm te zijn, en samen met Aart en Wytze een 3 daagse motorsafari in de bush gemaakt, was supertof en zeer bijzonder. Mooiste wat ik me kan herrinneren was samen met een zebra door de savanne crossen, super gaaf. ook met de motor door een droge zandrivier crossen was fantastisch!! Ook weer goed geouwehoerd met pa en ma en Aart en weer even als fam bij elkaar geweest, das moeilijk als iedereen zo ver woont.

Onderstussen weer terug in Peru en het leven gaat zijn gangetje. Een grote verandering en dat is dat ik weer echt verliefd ben. Ze heet Veronica en is een Peruaanse van 25 jaar, geen typische Peruaanse en ook is ze 1.78m, wat veel is hier. Ze studeert communicatie aan de Uni van Lima en is in haar laatste jaar van de Bachelors. Heb haar in December bij het uitgaan ontmoet en ze is gewoon super leuk, zeer aantrekkelijk, onafhankelijk, geen miemel en ze vindt natuur en avontuur ook super leuk. Ze is een Limeno en komt van goede komaf wat hier in Peru wel belangrijk is, daardoor heeft ze ook veel gereisd en kan ze het leventje in Lima ook wat beter evalueren. Tussen ons gaat het super, ze is al een paar keer naar Ica gegaan en we hebben elkaar alle weekenden gezien. Helaas is ze nu voor 3 maandan naar Brazilie voor een stage maar is goed voor haar ontwikkeling en 3 maanden is goed te overzien, ben er niet bang voor!

Heb tegenwoordig een NLse student in mijn huis wonen, Bas Dekker is een student van Wageningen (plantenteelt) die stage bij me loopt voor een halfjaar. Gaat erg goed en is een toffe gast en geeft weer wat meer leven in de brouwerij in Ica.

Verder gaat het leventje zijn gangetje, beachrugby is weer begonnen, zondagen kitesurfen wat steeds beter gaat en veel en hard werken doordeweeks. Het is hier piekseizoen en dat duurt nog zon 2 Maanden en dan wordt het snel rustiger (dan begint onze winter). Er gebeurt veel in het bedrijf en het blijft erg uitdagend om het schip op de goede koers te houden maar dat lukt al met al goed.

Al met al voel ik me nu wel goed in mn vel zitten, blijft het gemis van mn maten en familie, but you cant have it all! Verder doen we het rustig aan, a day at a time en we zien wel waar dit allemaal toe leidt, nog geen beslissingen te nemen dus kan het ook.

Liefs of groetjes (kies zelf maar),
Nils

• 16 Februari 2010 - 20:49

Neeltje:

Ha die Niels,

Erg leuk zeg dat je weer een vriendin hebt volgens mij ook een mooie meid aan de foto's te zien. Nou je kleine achternichtje Sarah loopt erg leuk nu is ze, alleen nog stouter dan dat ze al was, maar dat hoort erbij. Voor de rest alles goed hier hoor. Floris wordt zondag alweer 34 jaar oud he ha ha is net terug uit Mexico. Carnaval hebben wij dit jaar overgeslaan, maar dat doe ik maar niet meer was best een gemis. Volgend jaar beter. Hoop snel weer wat te lezen van je Veel liefs uit Vlissingen Neeltje Floris en Sarah

• 21 Februari 2010 - 19:35

Joran:

Goeie foto met die buggy! Lekker buitenleven daar in Peru. Ik heb ook net je filmpje van beach rugbyen zitten kijken. Man, daar krijg je zin van om NL te ontvluchten zeg. Sneeuw, regen, koud, iedereen loopt een beetje te snotteren.. Wel goeie borrel met Toon en Slobbermans gehad in Rotjeknor dit weekend, dat mis jij dan weer. Zal je eens proberen terug te bellen, cheers en groeten aan Bas

• 10 Maart 2010 - 14:31

Caroline:

dag Nils,

Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat. Als je verliefd bent, ziet het leven er natuurlijk ook heel wat zonniger uit.
    Leuk om de foto's uit Cuba te zien, we zijn daar een paar jaar geleden ook geweest en het is herkenbaar wat je er over schrijft. De lege winkels en de angst om met buitenlanders te praten. Gelukkig hebben ze hun muziek en je ziet mensen op iedere hoek van de straat dansen.
    Heeft Peru nog te maken gehad met gevolgen van de aardbeving in Chili?
    Jullie zitten op dezelfde breuklijn.

Veel plezier verder en sterkte met de werkhobbels,

Liefs ook van Fred,