Rednecks - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nils - WaarBenJij.nu Rednecks - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Nils - WaarBenJij.nu

Rednecks

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

10 November 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi folks,

Ben nu in het land van de rednecks, cultuurbarbaren, teveel SUVs en segregatie, maw in USA. Ben hier voor een strategisch congress van het moederkantoor. Wel leuk hoor weer eens een nieuwe plek bekijken, beetje veel reizen want geen rechtstreekse vluchten en dan doe je er dus net zo lang over als naar NL, 12,5 uur.

Maar alles hier in Amerika vind ik steriel, je eten staat binnen 2 minuten op je tafel, de waitress komt om de 5 sec vragen of alles ok is en de rekening krijg je al terwijl je nog ah eten bent. Alle glimlachen zijn nep, men doet net heel geinteresseerd te zijn maar is het dus niet. En alles draait om convenience. Cultuur barbaren zijn het, je hoort wel is niet mijn land.

In Peru begint het stilletjes aan zomer te worden dat betekent dat de nachten warmer worden en het weer in Lima beter en minder grauw. Heb een tijdje een Peruaanse stewardess gedate maar daar ben ik al heel snel mee gekapt want er klopte niks van dat mens, een en al leugens, ja de mazzel, ben gekke henkie niet! Dus nu is het weer rustig en stilletjes en gebeurt er eigenlijk niet zoveel geks in mn leven.

Afgelopen weken eigenlijk elke zaterdag keihard uitgeweest in Lima, echt tot 5 uur sochtends en dan goed brak je bed in. Maar nu ff een tijdje niet, geen energie meer voor en moet me maar weer even wat meer op mn werk focusen, is ook belangrijk!

Verder is het net als met jullie in NL, na het tijdje is je leven je leven en maak je een tijdje niet al te gekke dingen mee! Maar iig is het bij mij niet 5 graden met regen en geen zon. HAHAHAHAHHAHAHAHA!!

Groetjes,
Nils