Update eind Mei - Reisverslag uit Ica, Peru van Nils - WaarBenJij.nu Update eind Mei - Reisverslag uit Ica, Peru van Nils - WaarBenJij.nu

Update eind Mei

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

24 Mei 2009 | Peru, Ica

Hoi Folks,

Zie dat ik al een maand niks heb geschreven dus dan wordt t weer eens tijd. Weer veel gebeurd in die maand tijd!

Ten eerste is Karin Andeweg 2 weken geleden een lang weekend langs geweest.Was super gezellig en fijn om weer eens fijn te kletsen met iemand die je goed kent, heeft een mens toch nodig op zijn tijd en daar is een telefoon toch geen vervanging voor geweest. We hebben veel leuke dingen gedaan zowel in Lima als in Ica.

Verder ben ik nog voor een management training naar Chile geweest en is een trip naar de VS geannuleerd ivm de varkensgriep. Op zakelijk gebied gaat het super, op 1 na al mijn investeringen binnen. Verder is het rustig, we zijn ah einde vh seizoen, komende week bestuiven we nog de laatste hectares meloenen en dat was dan alles voor afgelopen jaar. Maar de eerste produkties voor komend jaar zijn al begonnen, de eerste tomaten plantjes taan alweer in de opkweek kas.

Verder is god zij dank eindelijk de rugby begonnen, man dat had ik echt nodig, werd gek van mezelf fit houden voor jan L@#. We spelen nu elke zaterdag en de eerste 3 wedstrijden hebben we gewonnen, wat bnetekend dat we bovenaan staan want er zijn maar 5 teams. Speel zelf meestal maar 1 helft omdat ik niet in Lima train, das begrijpeleijk, afgelopen zaterdag een hele wedstrijd gespeeld, eindigde in ene ontzettende matpartij met gebroken neuzen.Die latinos hier hebben iets warmer bloed en dat merk je ook in het rugbyen. Verder gaan we na het rugbyen met zn allen borrelen ergens, in een kroeg of een barbecue op een dakterras, zijn leuke gasten!

verder trek ik veel met Bram op als de tijd het toelaar,gaan we wat eten in Lima of zoals laatst zijn we met een jetski gaan wakeboarden in PAracas, bruut hoor. Of vandaag op de terugweg van Lima f een bakkie gaan doen in PAracas en zijn we met de jetski gaan kloten, grote rubberband erachter en eentej erop en gasgeven, mooi!!!!:-)

Sociaal leven begint dus iets te verbeteren maar is nog steeds subzero en dat is iets waar ik me aan blijf storen.Heb hier in Ica veel tijd voor mezelf en dan kan je veel nadenken en merk toch hoe belangrijk fam en vrienden wel niet voor je zijn.Daar wordt ik hier mee geconfronteerd, is een goede fase in mn leven om mezelf te leren kennen en er achter te komen wat het nu is dta ik ehct wil in het leven. Antwoord heb ik nog niet dus denken we maar ff door!

Verder kijk ik toch wel uit om weer naar NL te komen. Bne er van 20 t/m 29 Juni en zal vooral in Wageningen zijn ivm afstuderen van Joran/Toon/Rudy en om mn oma te zien natuurlijk. Hopelijk kan ik een groot aantal van jullie nog zien maar een week is niet veel.

Komende week een fertigation training in Lima van 2 dagen volledig in het spaans, dat lukt wel tegenwoordig en is dus iets wat ik al gewonnen heb met dit avontuur.

Groeten uit Ica,
Nils


  • 25 Mei 2009 - 07:34

    Sjoerd:

    Lekkere meloenen!!!! Klinkt goed.

    Zit jouw kop nog wel helemaal aan elkaar?

    Ik zie je bij Joran, later...

    Sjoerd

  • 25 Mei 2009 - 19:44

    Joran:

    ha ouwe rugby koning, zo ga je van de ereklasse naar de reserve bank en een bloedneus [of was je dat zelf niet?], mooie zaak. De tomaten hier op het dakterras doen het ook goed ;-) zie je over 3 weken! cheers

  • 27 Mei 2009 - 21:09

    Toon:

    hmm klinkt leuk, zaad rond strooien..........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Ica

Living in Peru

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Brazilie met Veronica en Peru met Aart

08 Maart 2010

Cuba libre

15 Februari 2010

De tijd vliegt

10 November 2009

Rednecks

18 Oktober 2009

Veel gebeurd
Nils

Actief sinds 31 Jan. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 9055

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 01 April 2012

Living in Peru

Landen bezocht: