Kamperen aan het Strand - Reisverslag uit Ica, Peru van Nils - WaarBenJij.nu Kamperen aan het Strand - Reisverslag uit Ica, Peru van Nils - WaarBenJij.nu

Kamperen aan het Strand

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

24 April 2009 | Peru, Ica

Hoi Folks,

Twee hele mooie weekend gehad!.

Eerst een lang paasweekend samen met Fam. Klingeman (Joran, zus, pa en ma). We hebben eigenlijk alleen maar toffe dingen gedaan, van Dunebuggy racen tot kitesurfen tot Woestijnsafari tot wijnproeven tot uitgaan in Ica. Was super gezellig en iedereen heeft zich goed vermaakt.

Vooral de woestijsafari was fantastisch, samen met mijn farmmanager, auto volladen met arbecue eten en drinken en dna vanuit Ica vertrekken. Eerst lucht uit banden laten lopen want is erg los zand en daarna gaan met die banaan. Na 2 uur kom je dan aan op een virgin beach met heerlijk helder koud water en dan is het chillen. barbecuen, zwemmen, ouwehoeren en lekker luieren. Ben er ook achter gekomen dat mijn 4 wheel drive niet werkt wnat ik kwam vast te zitten en alleen achter groef die zich de hele tijd vast, irritant maar we kwamen los.

Verder nog de Islas ballistas bezocht, dat is 1 uur van Ica bij Paracas. Zeer indrukwekkend alle vogels en zeeleeuwen, vooral de hoeveelheden, echt zoveel dat geloof je niet.

Afgelopen weekend het zelfde rondje met mijn baas 2 vrienden en collegas gemakat, maar nu gekampeerd, echt machtig wat is het mooi daar.

Werk gaat verder heel goed, alles onder controle. Heb al een hele grote investering binnen en moet nu wachten op goedkeuring voor nieuw irrigatiesysteem, Reverse-osmosis en herbouw van een aantal gebouwen. 15 mei weet ik of ik het geld krijg of niet.

Persoonlijk blijft het een beetje met zijn ups en downs, hele mooie avontuurlijke momenten, doe veel dingen waarvoor ik ook echt naar het buitenland wilde en de vrijheid in alle opzichten die ik hier heb is ongelooflijk fijn, daarbij is het elke dag lekker weer, geen koude handen en voeten, elke dag veel licht, heerlijk.

Maar dit wordt ook vaak afgewisseld met ontzettende down momenten: Kan blijkbaar toch nog niet los komen van de tijd met Neeltje (elke keer rakelt er weer iets op) en daar baal ik van want je moet iets los laten om verder te kunnen.

Anyway we´ll see what life brings, het gaat gewoon goed en that´s that.

Groenten (uiteraard van DRS of Seminis:-),
Nils

• 25 April 2009 - 08:13

Floris:

achah omgekeerde osmose van zout- zoet water maken met een half doorlatend membraan ook ooit moeten leren....
    Ziet er naar uit dat jeje best vermaakt met die rennende vrolijke bikini!!!
    Dune buggy is ook gaaf wel eens in Dubai door de woestijn mee geknald met de duinen als half pipe gebruiken was vrij bruut laag zwaartepunt beter als zo'n suffe quad. waar je mee over de kop rolt.
    Hier verder alles bon, ben in Nl aan het werk Delflandse kust een compensatie gebiedje voor de 2e maasvlakte natuurgebied pijn aan je hol geitenwollensokken gebied aan het maken en bij tessel een talud voor de zeehondjes aan het repareren....
    Verder door na le Havre en Italia later in t jaar.
    Sarah groeit lekker en kan haar al foute dingen leren..
    Groeten van ons Neeltje en hou je haaks !
    Neefje Floris