Bezoek aan Chile - Reisverslag uit Rancagua, Chili van Nils - WaarBenJij.nu Bezoek aan Chile - Reisverslag uit Rancagua, Chili van Nils - WaarBenJij.nu

Bezoek aan Chile

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

30 Maart 2009 | Chili, Rancagua

Hoi Folks,

Er zijn alweer 2 weken voorbij gegaan dus wordt weer tijd om wat te plaatsen.

Twee weekenden geleden is een vriend van me (Bram, Nlse gast die in Lima werkt)naar Ica gekomen. Hebben we een Dunebuggy gehuurd en zijn we in Ica gaan crossen en sanboarden, scheelt toch heel wat als je niet omhoog hoeft te lopen. Mooiste is op je buik op zon plank te gaan liggen en dan omlaag, dat gaat echt rete hard! Die buggies zijn ook gaaf, soms ben je ehct bang dat ie kantelt maar het blijft goed gaan. Zelfde avond hebben we goed gebarbecued en zijn we in Ica uitgegaan waar ze wonderbaarlijk nog een leuke discotheek ook. Zondag zijn we naar Paracas gegaan waar bram zijn schoonpa een huis heeft en daar is hij gaan kitesurfen, wel lachen want zijn harnas brak toen hij op 7m hoogte aan het stunten was, kon zich aan zijn bar vasthouden en kwam nog goed terecht zal een foto plaatsen. Paracas is een mooie plek, komvormige baai met zandduinen rondom, indrukwekkend. Het water is er lekker warm omdat het redelijk ondiep is.

Afegelopen week naar Chile geweest, mijn baas is chileen en mijn hoofdkantoor is in Chile, zij rapporteren weer aan de VS. Was leuk, Chile is een mooi land, mensen zijn iets norser dan in Peru maar ze weten wel wat mooi leven is. Eerste avond gelijk een goede barbecue en voetballen en volleyballen op een grasveld. Ook gewerkt hoor, hebben voorstellen gemaakt voor investeringen en waren dus erg lange dagen.

Afgelopen weekedn heb ik zelf mijn tweede dag Kitesurfen genomen, wind was niet zo goed dus ik mag nog een middag terugkomen. Maar deze keer voor het eerst gekite. Waren maar ritjes van 30 seconden max maar echt zo gaaf en de kracht avn de wind, moet nu nog mijn balans zien te vinden en dan gaan met die banaan. Kan ook heel goedkoop kit overnemen van een andere Nederlander sie ik ken.

Vandaga weer terug op de farm veel werk maar leuk!

Groenten uit Ica

  • 30 Maart 2009 - 19:09

    Wytze:

    Ziet er gaaf uit Nils, wil ook graag een keer doen als ik bij je op bezoek ben. Lekker van de nyama aan het genieten lees ik wel.

  • 31 Maart 2009 - 19:09

    Toine:

    He Nils,

    vette sjit ouwe... haha. Gaaf he dat kiteboarden. Heb ook een Kite. Afgelopen zomer voor het eerst erop gestaan. lastig maar gaat wel goed komen. Wel zo makkelijk dat het ondiep is. Sneller opstaan als je pleurt ;)

    Succes he.

    Enjoy life Buddy!

    Groeten Toine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Rancagua

Living in Peru

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Brazilie met Veronica en Peru met Aart

08 Maart 2010

Cuba libre

15 Februari 2010

De tijd vliegt

10 November 2009

Rednecks

18 Oktober 2009

Veel gebeurd
Nils

Actief sinds 31 Jan. 2009
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 9061

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 01 April 2012

Living in Peru

Landen bezocht: