Weekje terug geweest in NL - Reisverslag uit Ica, Peru van Nils - WaarBenJij.nu Weekje terug geweest in NL - Reisverslag uit Ica, Peru van Nils - WaarBenJij.nu

Weekje terug geweest in NL

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

13 Maart 2009 | Peru, Ica

Hoi Lieve Mensen,

Back in Ica en dat is maar goed ook, heb gemerkt dat ik in NL teveel tijd had om na te denken en dat op mijn 'mental state of mind' inwerkte en werd er down van. Werd namelijk weer veel met mijn verleden geconfronteerd en vooral dan het deel wat ik dacht afgesloten te hebben, maar kreeg iets te horen dat me weer keihard geraakt heeft en das K.U.T. zullen we maar zeggen.

Maar voor de rest wel heel fijn om weer veel fijne vrienden gezien te hebben. Dag bij Thijs in Amsterdam geweest en lekker samen met Sjoerd geouwehoerd en geborreld. Dag erop met Karin gelunched en bij Dave en Nynke langs geweest. Verder nog bij mijn Oma, Joran, Wytze en Toon geweest. Nog een dag gewerkt tussendoor, is raar om weer op je oude werkplek te komen, maar dan als bezoeker, weird. Vrijdag had ik een bruiloft van Toine en Debbie in Breda en dat was echt een bijzondere gebeurtenis (Was mn eerste bruiloft van een vriend) en ook de voornaamste reden om naar NL te komen. Heb me heel goed vermaakt en we zijn daarna nog naar Kerkplein in Breda geweest en ben goed lazarus de trein in gerold en bij Pieter in Den Bosch gecrashed. Zaterdag hebben we nog met de jaarclub heel erg goed in Den Bosch geborreld en Zondag via Sjoerd en Femke door naar Peru.

Nee, was heel fijn om weer iedereen te zien en bij te kletsen, was nog niet zo lang weg maar voor een aantal mensen is er veel veranderd, zowel positief als negatief.

Nu weer terug in Peru en weer ah werk, das wel fijn en goed want dna heb ik weer veel te doen en geen tijd om te piekeren. Al was vandaag een vrije dag omdat er een wijnfeest is in Ica en dan is iedereen toch zat dus kan je maar beter vrij geven want anders wordt er toch niks gepresteerd.

Verder wel grappig ben er achter gekomen dat in Ayacucho (7u hier vandaan) een Larensteinse klasgenoot woont (Maarten Kommers) daar ging ik redelijk veel mee om dus das erg grappig, hij woont daar met zn gezin voor 6 jaar dus ik ga daar zeker buurten een weekend.

Oh ja heb gehoord dat mn werkvergunning rond is dus die ga ik volgende week in Lima ophalen.Das mooi want dan krijg ik eindelik alle allowances ook.

Nou dat was t wel weer voor nou.
Un abrazo,
Nils

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Ica

Living in Peru

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Brazilie met Veronica en Peru met Aart

08 Maart 2010

Cuba libre

15 Februari 2010

De tijd vliegt

10 November 2009

Rednecks

18 Oktober 2009

Veel gebeurd
Nils

Actief sinds 31 Jan. 2009
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 9062

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 01 April 2012

Living in Peru

Landen bezocht: