Auto crash in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Nils - WaarBenJij.nu Auto crash in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Nils - WaarBenJij.nu

Auto crash in Lima

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

03 Maart 2009 | Peru, Lima

Hoi folks,

Afgelopen weekend was dus niet zon succes. Had een heel mooi weekend met de hele zaterdag rugby op het strand, 7-aside met 4 teams uit Lima en 3 uit Chile, en zon 200 toeschouwers, super leuke n fijne sfeer.We hadden 2 vd 3 wedstrijden gewonnen maar was niet genoeg om door te gaan naar de semi-finales dus einde verhaal. Daarna zouden we allemaal naar huis gaan, in mijn geval hotel om om te kleden en vet uit te gaan 40 km ten zuiden van Lima in Discotheek Liquid. Maar ik was moe vd dag en reed terug en zat te denken en lette niet goed op en voor ik het wist ging het stoplicht op rood en had ik niet gezien.

BAMMMMM, ik werd vol in de zijkant geraakt door de eerste taxi die optrok. Gelukkig ging het niet te snel en waren er geen gewonden. Taxi chauffeur in shock en ik was weer wakker ;-)!!! Mensen van mijn bedrijf gebeld hoe dit op te lossen, advies was duidelijk: Los het ZONDER de Politie op want anders ben je als gringo de lul en kan je ook het land niet meer uit en moet je veel bribes betalen. Binnen 20 minuten stond ook een vrouw vh bedrijf bij mij en hadden we een advies van een advocaat die voor het bedrijf werkt: Dat is mooi in Peru mensne zijn ehct zo behulpzaam.

Dus ging het op zijn Tanzaniaans, met de taxi naar een garage, zijn hele voorkant lag in puin en een inschatting wat het zou kosten. Eerste raming 700US$, nou ik heb 500US$ betaald en dat was 1 auto klaar. Mijn eigen auto zal wat duurder zijn omdat het ene duurdere auto is. Anyway we zien wel, kutzooi. Maar iig opgelost zonder de politie en geen gewonden, das t belangrijkste.

Zondag ben ik naar Nederland gevlogen en ik zit nu bij Thijs L. thuis en ga zo naar Dave en Nienke in Den Haag. Raar gevoel om weer in Nederland te zijn, man wat is t koud en ik heb voor t eerst in 2 maanden weer regen in mijn gezicht gevoeld.

Hasta pronto,
Nils

• 03 Maart 2009 - 13:37

Toon:

Foto????

• 03 Maart 2009 - 13:39

Joran:

Hee ouwe brokkenpiloot! Slechte zaak, maar kan gebeuren natuurlijk. zie je morgen (toch?), cheers.

• 03 Maart 2009 - 13:41

Joran:

tsjeesis, wat een dikke bak! daar past die oude polo van je 4x in...

• 05 Maart 2009 - 06:03

Dachet Maurice:

ik zo een vraag willen stellen

is het te doen met auto een rondreis door peru