Een mooi weekendje Lima - Reisverslag uit Ica, Peru van Nils - WaarBenJij.nu Een mooi weekendje Lima - Reisverslag uit Ica, Peru van Nils - WaarBenJij.nu

Een mooi weekendje Lima

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

15 Februari 2009 | Peru, Ica

Zondagavond en ff tijd voor reflectie op het weekend, was goed!

Vrijdagavond gerelaxed in mn hotel en niks gedaan. Zaterdag naar het zuiden van Lima naar het strand, gave branding en kon ik leuk spelen en zwemmen ;-). Verder savonds met een Nederlander (bram 23 jaar werkt in Lima) uitgegaan in Miraflores in een danscafe. Gekkenhuis daar echt supertof, maffe meiden hiero, wereld op de kop wordt je in je kont geknepen moet niet veel gekker worden.

Om een uur of 5 mijn bed ingerold en om half 8 ging de wekker en moest ik ontbijten met een collega uit Amerika, die me kon melden dat ik nogal naar Alchohol rook. Gelukkig een toffe gast van een jaar of 30 die eigenlijk baalde dat hij niet mee had gekund.

Daarna een Nlse collega vh vliegveld gehaald en naar de rugby in het zuiden, op een strand. Tof alleen brand je echt verrot en die peruanen zijn echt vh manana manana. Spreek je om 9u af en ben ik er om 10 en is er nog geen hond. Maar goed uiteindelijk toch een aantal gasten en hebben we nog leuk gebald. Daarna 3 uur naar Ica gereden gasten gedropped en nu ff chillen thuis en zo slapen.

Volgende keer zal ik wel een paar fotos plaatsen.

groenten,
Nils

  • 16 Februari 2009 - 16:48

    Joran:

    Ha Nils! Weblog gevonden! Wel zo leuk om mee te lezen welke avonturen je allemaal mee maakt. Je moet maar snel eens foto's plaatsen, want als ik mijn e-mail mag geloven dan maak je genoeg mee, het lijkt haast alsof je op vakantie bent, dus wil bewijs zien! rugby, sand boarden, party-en, betast worden door peruaanse schoonen, weer rugbyen, borrelen met NLse club daar, ... Nix te klagen jij. Groeten uit ijskoud Holland, waar ook mn laptop is gestolen (met scriptie erop en slecht back-up...) 1 groot feest hier dus, haha.
    Manana manana amigo

  • 18 Februari 2009 - 08:15

    Femke:

    Hoi Nils,
    ziet er goed uit man! Erg leuk dat je een web-log aan het bijhouden bent, kan ik je lekker in de gaten houden! ;)
    Succes met alles Nils!

  • 18 Februari 2009 - 14:38

    Toine:

    Eej Nils,

    Stoere fotop van het duinboarden. Hopelijk ga ik dat ik het Braziliaanse ook proberen.
    Goed om te horen dat je wat sociale "contacten" hebt. Zowel in de kroeg als buiten de kroeg. Wij als Nederlanders zijn van de afspraken. Op tijd...blablabla... maar heerlijk als je zo kan leven als die gasten daaro. Mooi man.

    Hier alles best...dagen tikken af. Hier begint de zon ook terrein te winnen. De konijnen kondigen al de lente aan ;).

    hou je haaks kerel.

    taktoejoeleterz.

    Toine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Ica

Living in Peru

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Brazilie met Veronica en Peru met Aart

08 Maart 2010

Cuba libre

15 Februari 2010

De tijd vliegt

10 November 2009

Rednecks

18 Oktober 2009

Veel gebeurd
Nils

Actief sinds 31 Jan. 2009
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 9060

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 01 April 2012

Living in Peru

Landen bezocht: