Eerste Bericht vanuit Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Nils - WaarBenJij.nu Eerste Bericht vanuit Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Nils - WaarBenJij.nu

Eerste Bericht vanuit Lima

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

14 Februari 2009 | Peru, Lima

Hoi Allemaal,

Ga maar eens een dagboek bijhouden als alternatief op de massamail, kan iedereen een beetje volgen wat er loos is hier in Peru. Verder heb ik mezelf als nyani er op gezet want ik wil niet dat men op mijn naam googled en dan lezen ze mijn priveleven.

Deze week is een zware week geweest, volgende week komt er een zware delegatie uit Chile en VS om beslissingen te nemen mbt investeringen die op de site in Ica nodig zijn. Daar hebben we (een team van 8 mensen) zwaar an moeten werken en ik moet Maandag nog ff de puntjes op de i zetten.

Verders ben ik verhuisd naar mijn eigen appartementje in Angosture das de beste wijk van Ica, appartement stelt niets voor maar is fijn om mijn eigen plekkie te hebben en zelf te koken. Van de week vooral bezig geweest om internet geregeld te krijgen, dat heb ik nu eindelijk dus ik kan weer internetten! Op mijn werk heb ik geen toegang tot yahoo, dus vandaar.

Mijn werkdagen zijn lang, 5:30AM rij ik weg naar mijn site en das 25 km en doe ik een half uur over. Dan werk ik meestal tot ene uur of 5 of 6 de dagen vliegen altijd voorbij en dan heb ik nog even tijd om te sporten of iets te regelen en dan om 21u weer naar bed want ander sga ik verrot. 1 keer per week gaan we voetballen met een aantal gasten vh werk, dan huren we een indoor baan in Ica en gaan met die banaan. Wel goed wnat verders is het heel moeilijk om te sporten in Ica, geen faciliteiten.

Ben nu in Lima en heb vanmiddag nog met een Nederlander die ik via de ambassade ken gegeten, goed om weer eens Nederlands te spreken met iemand. Verder moest ik vannochtend met de advocaat naar Interpol hier in Lima das een stap in het proces om mijn werkvergunning te krijgen want das nog niet voor elkaar maar we vorderen gestaag, hoop is dat dat begin maart geregeld is.

Einde vh weekend weer meer. Groenten uit Lima

• 18 Februari 2009 - 14:41

Toine:

Eej..

Goed om je eigen stek te hebben nu. Ff wat priveleven en een kamer voor jezelf.
    Internet is ook wel lekker toch? Beetje bijblijven he.

Succes man.

Gr Toine

• 20 Mei 2009 - 19:36

Maarten:

He Nils,

Die schuilnaam is wel handig, omdat je dan niet gegoogled wordt. Maar ik ben hier terechtgekomen omdat ik mijn eigen naam googlede...:)

He, we spreken elkaar, en misschien tot gauw in Ica / Ayacucho (ik heb inmiddels ook een auto).

Maarten