Broken foot - Reisverslag uit Ica, Peru van Nils - WaarBenJij.nu Broken foot - Reisverslag uit Ica, Peru van Nils - WaarBenJij.nu

Broken foot

Door: nyani

Blijf op de hoogte en volg Nils

29 Augustus 2009 | Peru, Ica

Hoi mensen,

Nou niet zo'n tof weekje achter de rug. Afgelopen zondag een zware blessure opgelopen bij de finale vd eerste ronde voor het Peruaans kampioenschap. Al na 5 minuten brak er een speler door, ik tacklede hem en won de bal terug maar op het moment dat ik terugdraaide werd ik getackled en zat er ineens 150Kg op 1 draaiende voet. En dat ging niet zo goed, enkel dubbel en naar het Ziekenhuis. Kan je gelijk zien hoe het medische systeem in Lima werkt (wilde ik gewoon ff uitproberen ;-).

Ben naar een Anglo American hospital geweest en als je maar betaald dan is alles super. volgende dag gelijk een MRIscan laten doen omdat ik iets hoorde snappen was ik bang dat mn enkelbanden afgescheurd waren. Dat was gelukkig niet aan de hand, wel een fractuur in mn hielbot en alle banden in mn voet zijn zon beetje zwaar beschadigd. Op dit moment zit mijn been en enkel in een plastic fixatie ding. Het bloed uit mijn enkel heeft mijn been tot aan mijn knie paars gekleurd, redelijk lelijk.

Dan is het wel mooi dat je in een land als Peru bent, want dan bel je je chauffeur en zeg je dat hij je op mag komen halen in Lima, IDEAAL. Wordt nu dus elke dag opgehaald en gebracht naar werk. Maar is niet tof,doet veel zeer en bv nu in het weekend zit ik aan mijn huis gekluisterd want kan nog steeds niet lopen en zelfs met krukken is het F&$%$^# pijnlijk. Beetje films kijken, mailen en slapen, SAAI.Gelukkig komt Bram vanavond ff langs, ff bakkie doen en barbecuen geeft wat afleiding.

Verders gaat het op het werk super. Het afgelopen jaar(Amerikaans boekjaar loopt van Sep tot Aug) hebben we netto 11% winst gemaakt en we streven naar 10% dus dikke prima. Ook mijn nieuwe tomaten project (in nethouses ipv open lucht) loopt voorlopig goed, de eerste produktie waar we mee klaar zijn laten al een opbrengstverhoging van 100% tov vorig jaar zien (en dan heb ik het nog niet over kwaliteit)!!! Er is nog veel meer gaande maar zal ik jullie niet mee vervelen.

Verder was mn baas hier 3 weken geleden en die begon over wat ik hierna wil en of ik eventueel naar Chile zou willen(als Country Production Manager Chile of als Direkteur Produktie zuid Amerika), omdat mijn contract over 2,5 jaar afloopt en Monsanto altijd over opvolging wil nadenken gaat dat nu al lopen. JA shit dat weet ik nog niet hoor! Weet wel dat als mijn leven hier op sociaal vlak blijft zoals het nu is ik niet hier in Peru zal blijven. Maar wat wel, DO NOT KNOW. Tanzania is het ook niet echt, Chile geen flauw idee en ook Nederland klinkt nou niet helemaal aantrekkelijk. Ach ja 2,5 jaar is nog een hele tijd en ik zie wel, hoef nog niet te beslissen en anders leef je altijd op de wip.

Volgende keer hopelijk een mail met nieuws dak al weer goed loop en wat loop oefeningen kan doen. Anders gaat het een zure tijd voor mijn mensen worden, want als ik mn frustraties niet in de sport kwijt kan dan moet het ergens heen he. ;-) hahahaha

Cheers, Nils









  • 30 Augustus 2009 - 09:41

    Toine:

    Ola paarse Nils,

    klink als een waar kleurenspektakel op je been. Hopelijk word het snel beter.Eerst maar ff chillen in Chile dan.
    Goed dat ze tevreden zijn daar. Dikke opbrengst betreft je werk.Zal die baas van je blij me zijn!

    Houi je taai kerel.

    Grtn Toine en Debbie+

  • 30 Augustus 2009 - 10:14

    Rudy:

    Zie je nou wel, dat sporten is nergens goed voor ;-)

    Goed om te horen Nelis, die resultaten en eventuele plannen voor de toekomst, die jongens van Monsanto beginnen niet voor niets over een volgende project en zien dat dus wel zitten samen met jou, goed bezig!

    Beterschap en niet te veel frustraties uiten naar je mensen he! Misschien kun gaan rolstoelrugby proberen?

    TB

    Rudy

  • 30 Augustus 2009 - 18:14

    Joran:

    Da's flink balen zeg, van je voet! Goed om te horen dat je lekker bezig bent in dat eerste half jaartje dat je in Peru begonnen bent (en meneer schrijft alweer berichten op het internet over z'n volgende baan, tsss...). Ik ga overmorgen ook beginnnen an die arbeid. Ff skypen?

  • 31 Augustus 2009 - 08:02

    Wytze:

    Nou Nils, weer lekker bezig, hoop dat je pootje weer snel herstelt. Dus even een paar weken geen rugby, das balen. Maar zijn de jongens wel de eerste ronde doorgekomen en nu bijna kampioen??

    Niet teveel peruaantjes pesten en beterschap.

  • 31 Augustus 2009 - 20:18

    Neeltje:

    He Niels,

    Nou dat is niet zo mooi he van die voet!!! Lekker rusten dan in het weekend en veel slapen ja best moeilijk maar ook wel fijn. Veel sterkt Liefs Neeltje en Sarah'tje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Ica

Living in Peru

Recente Reisverslagen:

12 April 2010

Brazilie met Veronica en Peru met Aart

08 Maart 2010

Cuba libre

15 Februari 2010

De tijd vliegt

10 November 2009

Rednecks

18 Oktober 2009

Veel gebeurd
Nils

Actief sinds 31 Jan. 2009
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 9061

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 01 April 2012

Living in Peru

Landen bezocht: